Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Gotowi na plażę - dzień 5

To już piąty dzień naszych zmagań. Jutro czeka was odpoczynek i nagroda w postaci relaksujących zabiegów pielęgnacyjnych, ale zanim to nastąpi, musicie jeszcze raz dać z siebie wszystko.

Zaczynamy jak zwykle od intensywnego cardio. Jeśli nie masz w domu skakanki, możesz oczywiście symulować ruchy rąk, ale taki sprzęt to naprawdę dobra inwestycja - wszechstronność treningu ze skakanką jest wprost nie do przecenienia. W tym zestawie wykonujemy następujące ćwiczenia:

  • 3-minutowa rozgrzewka (tradycyjne podskoki)
  • brzuszki z uniesionymi nogami - 1 minuta
  • skoki na skakance - 1 minuta
  • pompki - 1 minuta
  • skoki na skakance - 1 minuta
  • przysiady sumo przy ścianie - 1 minuta
  • skoki na skakance na jednej nodze - 2 minuty (zmień nogę co 30 sekund)
  • deska - 1 minuta
  • pajacyki i scyzoryki ze skakanką - 1 minuta
  • bieg w miejscu z unoszeniem kolan - 1 minuta

Kolejny zaplanowany na dzisiaj zestaw wspaniale rzeźbi ramiona, które panie z dumą będą mogły prezentować w sukienkach na cienkich ramiączkach i w gorsetowych bluzeczkach.

Każde ćwiczenie wykonuj przez 30 sekund, z intensywnością, na jaką w tej chwili możesz pozwolić sobie kondycyjnie. Między ćwiczeniami, przez 30 sekund wykonuj podskoki z naprzemiennym unoszeniem kolan (ręce muszą być w górze!).

Ćwiczenia w tym treningu:

  • pompki z dłońmi ułożonymi w trójkąt
  • uginanie ramion w podporze tyłem
  • pompki z przywodzeniem kolana do łokcia
  • pies z głową w dół, z wymachami i przywodzeniem kolana do klatki piersiowej
  • "deska" z obniżaniem się na łokcie
  • pompki z dotknięciem klatki piersiowej
Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość