Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Idealny brzuch w 6 minut

Nie masz już żadnej wymówki - na 6 minut 3 razy w tygodniu na pewno cię stać... zwłaszcza jeśli stawką są mięśnie brzucha ze stali.

Idealne ciało Amandy Russell to chyba najskuteczniejsza motywacja do wypróbowania jej rutynowego zestawu ćwiczeń na mięśnie brzucha.

12 ćwiczeń, każde wykonywane przed 30 sekund, w sumie tylko 6 minut - nie brzmi groźnie, ale gwarantujemy, że te ćwiczenia dadzą wam popalić. Najlepiej, by nie robić między nimi przerw i połączyć je z jakimkolwiek treningiem cardio.

Pamiętaj, by kręgosłup w części lędźwiowej przylegał ściśle do podłogi. W trakcie wykonywania brzuszków, nie szarp za szyję i nie przywódź brody do klatki piersiowej.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. aneta (Gość)

    wygląda ciekawie, trzeba spróbować;]

  2. Karolina (Gość)

    Czy te ćwiczenia pomagają także na zrzucenie oponki ? O.o

  3. Mia

    Jak najbardziej!

  4. gosc (Gość)

    czy 11 laka o wzroście 150 może ważyć 54 kg?

  5. Penny

    Oj, to nie jest chyba takie proste ;/

  6. ania (Gość)

    Naprawdę polecam !
    Ja osobiście ćwiczę już tydzień , mięsnie robią się twardsze , brzuch powoli znika a ćwiczenia z każdym dniem wydają się łatwiejsze !

  7. magda (Gość)

    ktos cwicztl juz tak ?

  8. kaska12222 (Gość)

    a ja polecam SKALPEL I ewy chodakowskiej są tak ćwiczenia podobne do tych i nietylko ogółem jakieś 40 minut niezbyt ciężkich ćwiczeń ale dajadych popalić i DZIAŁAJĄCYCH na bank!!!!!!!!!polecam sprubujcie ja po pierwszym dniu cwiczeń bardzo sie wciągłam dlatego ze tak jak pisałam ćwiczenia niesą trudne ale po tych 40 minutch czujesz jaki dają wycisk :-)

  9. Aster

    tych ćwiczeń na brzuch to jest już tyle rodzajów, że trudno się połapać