Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Jak pozbyć się "boczków"? Najlepsze ćwiczenia

W większości przypadków są efektem nadwagi i źle dobranej garderoby, ale problem może dotyczyć też kobiet szczupłych. Jak zlikwidować niechciane "boczki" przy pomocy ćwiczeń?

Choć w języku angielskim porównuje się je do smacznej babeczki (ang. muffin top), większość z nas nie uważa ciałka "wylewającego się" znad obcisłych spodni za słodkie i apetyczne. Tłuszcz gromadzący się w okolicach bioder i talii to niestety trudna do zwalczenia zmora, ale nie ma co biadolić - trzeba działać!

Zanim jednak uwierzysz, że 15-minutowy zestaw ćwiczeń wystarczy, by pozbyć się znienawidzonych wałeczków, pamiętaj, że tłuszcz nie znika miejscowo. Oprócz zdrowej diety ograniczającej spożycie tłuszczów nasyconych (naucz się odróżniać tłuszcze zdrowe od tych niezbędnych organizmowi! Tłuszcze dobre i złe) i cukrów prostych, niezbędny będzie ruch i trening aerobowy angażujący całe ciało. Ćwiczenia modelujące talię są jedynie ich uzupełnieniem.

Najlepsze zestawy ćwiczeń

Nasza ulubienica, Amanda Russell... 10 powtórzeń każdego ćwiczenia na każdą stronę/nogę; 1-2 serie 2-3 razy w tygodniu.

W tanecznym stylu ...

Z odrobiną humoru ...

I pilates w wykonaniu Cassey Ho


Same wybierzcie zestaw, który najbardziej wam odpowiada. I koniecznie dajcie znać, czy widzicie rezultaty!

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. Kamilla (Gość)

    Ja chodzę na fitness i BUP - to działa super a do tego zażywam 5 fit energy+ kreatyna i gubię zbędne kilogramy. Tylko ciężką praca można osiągnąć dobre efekty.