Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Konkurs - Sztuka perswazji

Znajomość technik wywierania wpływu na innych oraz sztuka skutecznej perswazji są w dzisiejszych czasach niezbędne. W związku z tym mamy dla was konkurs, a w nim do wygrania poradnik o tym, co robić, by osiągać zamierzone cele i odnieść sukces zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie.

Zasady konkursu

Na każdym kroku spotykacie się z wyzwaniami - leniwy partner, kapryśny niejadek, zbuntowany nastolatek, nieufny klient. Interesują nas zasady jakimi posługujecie się w życiu codziennym, by pokonać takie utrudnienia. Jak przełamujecie bariery w komunikacji, nakłaniacie innych do zaakceptowania waszych racji, przekonujecie do wykonania waszych poleceń i spełnienia oczekiwań? Nie liczy się długość wypowiedzi. Bardziej zależy nam na praktycznych poradach i spostrzeżeniach, które mogą ułatwić komuś nawiązywanie satysfakcjonujących relacji z innymi.

Odpowiedzi umieszczajcie na forum w wątku Konkurs - Sztuka perswazji. Czekamy na nie do 31 października.

Nagroda

Dla autorów 2 najciekawszych wypowiedzi przygotowaliśmy książki od Wydawnictwa Samo Sedno.

W poradniku "Techniki wywierania wpływu czyli jak skutecznie osiągnąć zamierzone cele" znajdziesz liczne porady, przykładowe sytuacje i rozmowy, dzięki którym łatwo zastosujesz teorię w praktyce. Wykorzystując sprawdzone techniki, skutecznie wyrazisz swoje zdanie i zdobędziesz to, czego pragniesz. Przekonasz ludzi do swoich pomysłów i sprawisz, że pomogą ci je realizować!

Chcesz zmotywować zespół do działania, wynegocjować wyższą pensję, sprzedać swój produkt czy nakłonić dzieci do wykonania obowiązków domowych? Z tą książką możesz zdziałać wszystko!

Autor poradnika, Mike Clayton, jest konsultantem i trenerem kadr zarządzających oraz wykładowcą na Uniwersytecie w Manchesterze. Jest autorem wielu książek o tematyce biznesowo-psychologicznej oraz specjalistą w zakresie komunikacji i zarządzania. Współpracował z najbardziej wpływowymi przedsiębiorstwami (m.in. General Motors czy Vodafone). Swojej pasji – tematyce wywierania wpływu – poświęcił ostatnie 20 lat.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. gosc (Gość)

    kiedy wyniki ??

  2. Mia

    Już - na forum.