Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Krócej gotujesz, szybciej chudniesz

Zmień swoje nawyki dotyczące przygotowywania posiłków, a szybciej zauważysz efekty diety odchudzającej.

Twojej figurze nie służą rozgotowane warzywa, ryż, kasza czy makaron. Wcale nie są łatwiej przyswajalne przez organizm i trawione. Wręcz przeciwnie, mają wyższy indeks glikemiczny. To znaczy, że szybciej podnosi się poziom glukozy we krwi, a co za tym idzie, szybciej tyjemy.

Skróć czas gotowania warzyw, ryżu, ziemniaków i produktów mącznych, i zacznij gotować na parze. Zyska na tym nie tylko figura, ale i zdrowie. Przygotowywane w parowarach dania zachowują więcej cennych witamin i składników mineralnych w porównaniu z tymi gotowanymi tradycyjnie.

Są też lekkostrawne. Gotując warzywa w garnku wody pozbawiasz ich wielu cennych witamin, które wylewasz wraz z płynem (wyjątkiem jest zupa). Gdy ograniczysz czas gotowania i przestawisz się na parę, zachowasz też prawdziwy smak warzyw. Co za tym idzie, nie będziesz musiała doprawiać ich smaku większą ilością soli.

Gotowanie w przepisy.net - Tysiące sprawdzonych przepisów kulinarnych.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość