Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Mental Body

Ćwiczenia mental body są polecane, gdy chcesz wzmocnić mięśnie i wysmuklić sylwetkę. Doskonale rzeźbią całe ciało w wersji body&mind, czym różnią się od tradycyjnego fitnessu.

Podczas tradycyjnych ćwiczeń fitness te same ruchy powtarzane są w tempie 130 uderzeń na minutę. W mental body muzyka jest wolniejsza i wynosi ok. 80-118 uderzeń na minutę. Ułatwia to skupienie się na wykonywanych ćwiczeniach, przez co ważna staje się staranność ich wykonania, a nie ilość. Np. gdy trenujesz mięśnie ramion, zginając powoli rękę, wyobrażaj sobie jak pracuje mięsień. Gdy ją prostujesz - miej przed oczyma rozciągające się włókna.

W przypadku ćwiczeń mental body każdy ruch zaczyna się w mózgu, który wysyła impuls elektryczny do mięśnia, powodując tym samym jego skurcz lub rozkurcz.

W mental body obok tradycyjnych ćwiczeń aerobiku, pilates i jogi, pojawiają się też elementy tańca klasycznego. Ważna staje się wyprostowana, stabilna postawa i precyzja ruchu.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość