Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Pigułki Alli niszczą wątrobę?

Coraz więcej osób przyjmujących pigułki odchudzające Alli skarży się na problemy z wątrobą. Brytyjscy lekarze ostrzegają przed ich przyjmowaniem!

W Wielkiej Brytanii do lekarzy zaczęli masowo zgłaszać się pacjenci, którzy skarżą się na bóle wątroby. Okazało się, że wszystkich łączyło jedno - pigułki odchudzające Alli.

Nasza redakcja również na polskich forach znalazła wiele osób, które skarżą się na bóle wątroby i dodają przy tym, że łykają pigułki Alli.

GlaxoSmithKline (GSK) - producent pigułek - w samej tylko Wielkiej Brytanii sprzedał je - w trzech pierwszych miesiącach wejścia produktu na rynek - za 56 mln funtów.

GSK zaprzecza wszelkim zarzutom i twierdzi, że osoby z nadwagą mają naturalne skłonności do zaburzeń wątroby.

Lekarze ostrzegają jednak przez łykaniem Alli. Objawy nietolerancji objawiają się w przemęczeniu, żółtaczce i brązowym moczu. Bądźmy ostrożni i pamiętajmy, że bez zbilansowanej diety i aktywności fizycznej żadne tabletki nie pomogą!

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. Ines (Gość)

    Droga autorko! Wątroba nie jest unerwiona, także nie może boleć.

  2. Man1903Gype (Gość)

    Witam serdecznie! Potrzebuję pomocy! Czy ktoś może mi polecić jakąś dobrą firmę…?



    u230326 - Dobyr case: