Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Proste sposoby na jędrne ramiona

Kiedy ramiona zaczynają tracić jędrność, nie ma powodu do frustracji. Wystarczą proste ćwiczenia wykonywane kilka razy w tygodniu, by przywrócić im sprężysty wygląd.

Ćwiczenie 1

  • Użyj średniej wielkości, twardej piłki.
  • Uklęknij, oprzyj dłonie na piłce, wyprostuj ramiona i upewnij się, że odcinek między kolanami i barkami tworzy linię prostą.
  • Napnij mięśnie brzucha i wykonaj 15 pompek.

Ćwiczenie 2

  • Potrzebny ci będzie jeden ciężarek.
  • Uklęknij w pozycji na czworaka, chwyć ciężarek prawą dłonią i wyprostuj lewą nogę.
  • Podnieś ramię tak, by przylegało do tułowia i unoś ciężarek do wysokości pośladków; nie odrywaj ramienia od tułowia i napnij mocno mięsień trójgłowy (mięsień zajmujący całą powierzchnię tylną ramienia).
  • Wykonaj od 12 do 15 powtórzeń i zmień rękę.

Ćwiczenie 3

  • Do tego ćwiczenia możesz użyć stabilnego krzesła lub krawędzi łóżka.
  • Ułóż dłonie na krawędzi i powoli opuszczaj się uginając ręce w łokciach (do utworzenia kąta 90 stopni)
  • Wykonaj od 12 do 15 powtórzeń.

Prezentacja

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. Karlain

    bez urazy, ale te ramiona odstraszają ;//