Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Regulon - regularna antykoncepcja

Regulon – to tabletki antykoncepcyjne, które zmniejszą dolegliwości w trakcie cyklu i zapewniają jego regularność - to dzisiaj liczy się dla każdej aktywnej i zdrowej kobiety.

Dla współczesnych kobiet niezmiernie ważne jest poczucie pewności i komfortu, zarówno fizycznego jak i psychicznego. Okazuje się, że jest to możliwe w prosty sposób - dzięki zastosowaniu preparatu Regulon, który pozwala uzyskać pełną regulację cyklu miesiączkowego. Nie bez powodu więc, nazwa pigułki nawiązuje do tej ważnej funkcji w organizmie kobiety, Regularne przyjmowanie tabletki powoduje także zmniejszenie dolegliwości w trakcie cyklu, co dzisiaj szczególnie doceniają aktywne i zdrowe kobiety. Dzięki zawartym w składzie hormonom: estrogenowi
i dezogestrelowi.

Regulon polecany jest dziewczętom cierpiącym na nadmierny trądzik. Ciągłość zastosowania preparatu wpływa również pozytywnie na polepszenie się cery. Łączy w sobie skuteczność antykoncepcyjną z efektywnym działanie antyandrogennym.

Tak jak inne pigułki jednofazowe, preparat jest bardzo łatwy w stosowaniu. Dzięki oznakowaniu każdej tabletki osobnym numerem, łatwiej jest pilnować regularności ich przyjmowania, a tym samym trudniej o pomyłkę. Należy dodać, że cykliczne stosowanie nie powoduje żadnych działań niepożądanych.

Regulon jest doustnym preparatem antykoncepcyjnym. Mechanizm działania tego preparatu polega na hamowaniu jajeczkowania. Ponadto środek ten powoduje zmiany w śluzie szyjkowym, utrudniając plemnikom dotarcie do jamy macicy oraz zmiany w endometrium (błonie śluzowej macicy), zmniejszając w ten sposób możliwość implantacji. W wyniku zahamowania owulacji obserwuje się zmniejszenie ryzyka wystąpienia torbieli jajnika, zmniejszenie liczby ciąż pozamacicznych. Badania potwierdziły, że długotrwałe przyjmowanie tego typu preparatów antykoncepcyjnych zmniejsza ryzyko wystąpienia raka jajnika i endometrium, niektórych łagodnych chorób sutka, stanów zapalnych w obrębie miednicy mniejszej.

  • Opakowanie: 1 x 21 lub 3 x 21 tabletek
  • Cena: ok. 23,00 zł
  • Dostępność: wyłącznie na receptę.
Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. angelikapl (Gość)

    Brzmi naprawdę ciekawie...

  2. Sylwunia1383 (Gość)

    A ile to kosztuje?

  3. heh (Gość)

    a ciekawe, ze nic nie napisali o dzialaniach niepożądanych...w koncu to lek a nie kolejna witaminka

  4. dddd (Gość)

    Czy ktoś to juz stosował? Jest skuteczna?

  5. Smerfetka19 (Gość)

    Może to i nie głupie...chyba skorzystam :)

  6. maja (Gość)

    czesc dziewczyny czy ktoras z was stosowala regulon na tradzik i pomogl,jesli tak to w jakim czasie i czy wystapily u was jakies dzialania niepozadane,jakie?z gory dzieki za odp pozdrawiam

  7. ania (Gość)

    czy po regulonie powiekszyly wam sie piersi?-pozdrawiam

  8. Katka (Gość)

    Ja stosuje Regulon i bardzo sobie chwalę te tabletki.
    Nie przytyłam, cerę mam ładną ale może dlatego że nigdy nie miałam trądziku ogólnie czuję się po nich świetnie, nie mam bolesnych miesiaczek.
    Koszt to około 21 do 25 zł w zależności od apteki.
    Co do działań niepożądanych to nie mogę się wypowiadać ponieważ u mnie nie wystąpiły. Ale tak naprawdę to każdy organizm inaczej reaguje na tabletki. Pozdrawiam

  9. maja (Gość)

    katka a jak długo bierzesz te tabl?

  10. maja (Gość)

    biorę je od wtorku,trochę boli mnie brzuch i głowa ale myślę że organizm musi się przyzwyczaic,poza tym jest ok

  11. Anuszka (Gość)

    Mam pytanie, czy w przerwie 7-dniowej w braniu tabletek jestem też pod ochroną? One działają także przez te 7 dni przerwy? Bo kiedy się kochałam, chłopak doszedł we mnie i nie wiem czy mam mieć jakieś obawy. nie brałam wtedy tabletek bo miałam przerwę..

  12. Katka (Gość)

    maja biorę je od około 2 lat.
    Na początku też bolał mnie brzuch i piersi.
    Myślę że Twój organizm jak sama mówisz musi się przyzwyczaić :)

  13. Anuszka (Gość)

    Uff to dobrze... ulżyło mi :)

  14. M (Gość)

    ja mam pytanie dostalam okres dajmy np w piatek to pierwsza tabletke biore w ten dzien i ktora ?? oznaczona nr 1? dzieki za ewentualna odpowiedz

  15. anuszka (Gość)

    jeżeli zaczynasz dopiero brać tabletki to pierwszą bierzesz w pierwszy dzień okresu. A który numerek to bez różnicy, najlepiej wziąć z oznaczonym dniem tyg bo potem sie nie myli ;)

  16. ewcia (Gość)

    hej dziewczyny obecnie zaczelam zarzywac regulon weczesniej przez 8 miesiecy bralam novonette i przytylam 5kg!!moj lekarz stwierdzil ze podczas przyjmowania novonette moglo dojsc do zatrzymywania wody w organizmie stad wzrost wagi ponoc regulon ma wlasciwosci moczopedne i powinnien byc lepszy od tych poprzednich ,czy ktoras z was miala podobna sytuacje lub cos slyszala na ten temat ??

  17. marlena (Gość)

    hej dziewczyny ja brałam regulon prawie dwa lata i wszystko było ok po około 1,5roku dostałam dziwne ciemne plamienia które miałam cały czas ido tego bolała mnie głowa !!!!teraz jest już ponad miesiąc jak nie biore i nic mi nie dolega, nic mnie nie boli a co najlepsze plamienia poszły w zapomnienie

  18. Iduni_a (Gość)

    Ja biorę regulon od 6 dni,okres powinien mi się skończyć dwa dni temu ale nadal mam niewielkie ciemne plamienia,Czy to może być po pigułkach ?? ?Wolałabym żeby to ustąpiło bo za tydzień jadę do mojego chłopaka a nie widzieliśmy się ponad miesiąc więc chyba same rozumiecie :)

  19. ania (Gość)

    Jeżeli bierzesz pierwsze opakowanie, to nawet przez całą pierwszą paczkę tabletek możesz mieć plamienia, potem to się unormuje ;)

  20. Karolina (Gość)

    jak przyjmowalam regulon przez pierwszy miesiac mialam miesiaczke przez 12dni;/ ale teraz jest dobrze ;)

  21. gizia-00 (Gość)

    ja bralam regulon 1.5 roku i nie zaszlam w ciaze pozniej zrobilam przerwe no i mam 2 synkow 2 latka i 8 miesiecy a teraz znow je biore- zaczelam drugie opakowanie i czuje sie spokojna ( w koncu po tak dlugim czasie moge sie kochac i kochac no jak dzieci nam pozwalaja :-) sa to dobre tabletki ale tylko wtedy gdy sa dobrze dobrane. przez pierwsze opakowanie mialam plamienia prawie caly czas a teraz nie wiem okres dostalam w piatek wiec bede myslec jak to poprzesowac tak zebym dostawala w poniedzialek he he pozdrawiam

  22. NIKITA (Gość)

    JA BIORE REGULON OD OK.2LAT JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z TYCH TABLETEK,PO PIERWSZE POPRAWIŁA MI SIE CERA,A PO DRUGIE UROSŁY MI PIERSI (choc jak przestaje brac je piersi opadaja),nie zamienie na inne tabletki ,bo to sa najlepsze...miesiaczka regularna, nie tyje po nich...choc jak przestajesz je brac pojawia sie plamienie i organizm szaleje...polecam

  23. pati (Gość)

    Hej Kobietki
    Zażywając tabletki antykoncepcyjne REGULON regularnie, któraś z Was miała taką sytuację, że zaszła w ciążę ?? ?
    Czy muszę oprócz tabletek używać prezerwatyw?
    Czy mogę kochać się z chłopakiem BEZ prezerwatywy zażywając tylko tabletki REGULON ?? ?
    Moje koleżanki nie pozwalają dochodzić swoim chłopakom W SOBIE... Czy to jest konieczne?
    Czy ja tez nie mogę mu na to pozwalać?
    Dopiero chcemy zacząć współżycie dlatego mam tyle pytań
    Będę bardzo wdzięczna za ODPOWIEDZI
    Boję się, że jeżeli pozwolę chłopakowi dochodzić w sobie, to mimo iż biorę tabletki zajdę w ciążę Proszę, poradźcie mi.

  24. Aska (Gość)

    witam mam 24 lata biore regulon od 4 lat i niedawno moj G powiedzial ze sa dlamnie za silne i moge miec problem z zajsciem w ciaze :( zmienilam tabletki dziwie sie ze skoro byly za silne to wogole mi je przepisal :(

  25. Gość (Gość)

    Boirę regulon od 10 lat. Jestem z niego baaaaaaaaaardzo zadowolona. Polecam

POLECAMY