Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Rzeźbimy ramiona przed latem

Sukienki na cienkich ramiączkach, gorsetowe bluzeczki i mikroskopijne topy powoli zaczynają wyglądać z szafy. Czas rozpocząć intensywne przygotowania do sezonu odkrytych ramion.

Nie potrzebujesz żadnego sprzętu. Trening jest super intensywny i co najważniejsze, nie zdąży ci się znudzić, bo zmiany następują w ekspresowym tempie.

Każde ćwiczenie wykonujesz przez 30 sekund, z intensywnością, na jaką w tej chwili możesz pozwolić sobie kondycyjnie. Między ćwiczeniami, przez 30 sekund wykonuj podskoki z naprzemiennym unoszeniem kolan (ręce muszą być w górze!).

Ćwiczenia w tym treningu:

  • pompki z dłońmi ułożonymi w trójkąt
  • uginanie ramion w podporze tyłem
  • pompki z przywodzeniem kolana do łokcia
  • pies z głową w dół, z wymachami i przywodzeniem kolana do klatki piersiowej
  • "deska" z obniżaniem się na łokcie
  • pompki z dotknięciem klatki piersiowej
Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość