Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Trening antycellulitowy

80-90% kobiet ma cellulit - taka nasza uroda. Jest zatem dobra i zła wiadomość: ty też prawdopodobnie go masz, ale nie jesteś sama, co oznacza, że porady z serii "Jak zwalczyć cellulit" są najczęściej poruszanym tematem w prasie kobiecej i serwisach o tematyce zdrowotnej.

Skuteczna walka z cellulitem to połączenie odpowiedniej diety, pielęgnacji partii dotkniętych zmianami i ćwiczeń. Jeśli chcesz szybko zobaczyć poprawę, musisz pozwolić im działać w zespole. Gdybyśmy jednak mieli spróbować określić, który z tych elementów jest najważniejszy, postawilibyśmy chyba na ćwiczenia.

Cellulit sam nie zniknie, więc trzeba zabrać się do pracy. Jeśli urlop zaplanowałaś na sierpień, konsekwentny trening powinien do tego czasu wyraźnie zmniejszyć widoczność niechcianych grudek i zagłębień na powierzchni skóry.

Poniżej prezentujemy 3 zestawy naprawdę skutecznych ćwiczeń, które powinnaś wykonywać przynajmniej 3 razy w tygodniu, nie zapominając oczywiście o zdrowej diecie i pielęgnacji skierowanej na ten konkretny problem. W zależności od czasu jakim dysponujesz, ćwiczenia możesz łączyć lub wykonywać je naprzemiennie. Najważniejsza jest systematyczność!

Ten zestaw doskonale sprawdzi się w formie rozgrzewki.

Wykonując ćwiczenia w opadzie lub z wykrokiem, pamiętaj, by kolano nigdy nie znajdowało się przed stopą.

A ten możesz wykonywać zaraz po przebudzeniu.

Inne porady:

A jak wy walczycie z cellulitem? Znacie jakieś niezawodne sposoby nadające się do domowego spa?

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. cellu hater (Gość)

    Super! Będę robić wszystkie po kolei :)