Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Trening na dzień dobry

Rozbudza ciało, oczyszcza umysł, przyśpiesza metabolizm i daje poczucie, że dzień ledwie się zaczął, a my już zrobiliśmy coś ważnego dla siebie - całkiem sporo korzyści jak na trening zajmujący jedynie 4 minuty.

Niech te 4 minuty staną się twoim codziennym rytuałem, bez względu na to, czy masz zaplanowany inny trening, czy nie. Takie ćwiczenia nie obciążą organizmu, ale jeśli będziesz wykonywać je codziennie przez kilka tygodni, twoja sylwetka wyraźnie na tym skorzysta. Zestaw składa się z następujących ćwiczeń:

  • pompki (30 sekund)
  • unoszenie nóg w klęku podpartym (30 sekund)
  • deska (60 sekund) - jeśli czujesz się na siłach, ćwiczenie możesz urozmaicić unoszeniem kończyn
  • spiderman (30 sekund) - w pozycji do pompki przywodzimy kolana do łokci
  • unoszenie miednicy w leżeniu na plecach z podkurczonymi nogami (30 sekund)
  • stanie na głowie (60 sekund) - tylko jeśli czujesz się na siłach; pierwszy raz ćwiczenie najlepiej wykonywać przy ścianie, w obecności osoby, która będzie cię asekurować
Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość