Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Trening na jędrne pośladki i uda

Jeśli już teraz z trwogą myślisz o wyborze kostiumu kąpielowego, niech to nieskomplikowane ćwiczenie na stałe zagości w twoim treningowym repertuarze. Do tego skakanka i szybkie efekty murowane.

Trening składa się z dwóch części:

  • I Półprzysiady na jednej nodze

Stań na jednej nodze, drugą unieś wyprostowaną. Ręce wyciągnij przed siebie. Napnij jak najmocniej nogę, na której stoisz i wykonaj 5 półprzysiadów – to jedna seria. Takich serii musisz wykonać 30 na każdą nogę. Osoby początkujące mogą oprzeć rękę na krześle, by nie tracić równowagi.

  • II Skoki na skakance

Skakanka to pogromca tłuszczu i największa przyjaciółka metabolizmu. Po wykonaniu półprzysiadów, czeka cię jeszcze 40 rund energicznych podskoków. Jedna runda to 20 sekund skakania plus 10 sekund odpoczynku. Pomocny będzie timer do interwałów. Urozmaicaj style, by szybko się nie znudzić. Jeśli brak ci pomysłów, zajrzyj do artykułu Trening ze skakanką.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość