Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Trening poprawiający nastrój

Intensywne ćwiczenia fizyczne to najszybszy sposób (pomijając wszelkie używki) na odsunięcie przytłaczających myśli i odzyskanie pobudzającej energii. Nie potrzebujesz siłowni i wyszukanego sprzętu. Wystarczą chęci i mniej niż 15 minut.

Aktywność fizyczna to praca na wielu płaszczyznach. Wyzwalają się endorfiny, które natychmiast poprawią nam nastrój, ale zmienia się też nasze ciało, co sprawia, że czujemy się atrakcyjniejsi i bardziej pewni siebie. Co więcej, energia jest zaraźliwa, a pozytywne interakcji z innymi ludźmi mają niebagatelne znaczenie dla naszego samopoczucia psychicznego.

Amanda Russell – lekkoatletka, ekspertka fitness i modelka sportowa – przygotowała 15-minutowy zestaw ćwiczeń, które, jak twierdzi, gwarantują natychmiastową poprawę nastroju i solidny zastrzyk energii.

Ćwiczenia w obwodzie:

  • Pliés z unoszeniem rąk – 30 sekund
  • Skip A w miejscu – 30 sekund
  • ODPOCZYNEK – 15 sekund
  • Burpees – 30 sekund
  • ODPOCZYNEK – 15 sekund
  • Mountain climbers (bieg w miejscu w podporze)– 30 sekund
  • ODPOCZYNEK – 15 sekund
  • Skoki w pozycji kucznej - 30 sekund
  • ODPOCZYNEK - 30-60 sekund

Taki zestaw wykonujemy w sumie 4 razy. Amanda pokazuje również, w jaki sposób można zmodyfikować ćwiczenia, jeżeli nie czujemy się na siłach, by wykonać je w oryginalnej wersji. Polecamy użycie timera interwałowego.

I jeszcze rada ekspertki - zamiast zrzędzić i zniechęcać się do ćwiczeń, zacznijcie cieszyć się, że robicie coś dla siebie i innych. Połowa sukcesu to decyzja o wstaniu z kanapy, a po kilkunastu minutach sami poczujecie, że było warto.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość