Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Zdrowe przegryzki

Gdy między posiłkami męczy cię głód, sięgnij po zdrowe przegryzki. Możesz je zjeść na drugie śniadanie lub na podwieczorek. Każda ma po 100-150 kcal.

1. Jeden duży owoc, np. jabłko, gruszka, banan, pomarańcza, grejpfrut; pół melona lub ananasa. Możesz zjeść również małą kiść winogron, kilka czereśni, wiśni lub truskawek, 3 owoce kiwi lub śliwki.

2. Jogurt naturalny lub kefir, maślanka naturalna (200 ml) albo sok ze świeżych owoców, warzyw (250 ml).

3. Warzywa: dwie marchewki pokrój w słupki, podobnie małą paprykę, ogórki lub selera. Jeden pomidor, cykorię lub rzepę, kilka rzodkiewek, groszku cukrowego lub pomidorków koktajlowych. Jedz je na surowo lub podduś w odrobinie wody lub masła (zwłaszcza czerwone warzywa z zawartością β-karotenu, dzięki tłuszczom twój organizm go przyswoi).

4. Pieczywo chrupkie w ilości 2 kromek lub 3 wafle ryżowe (możesz je cienko posmarować chudym twarożkiem).

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. marika (Gość)

    to coś dla mnie :) !! za często sięgam po małe co nieco między posiłkami :( , a brzuch rośnie... teraz będę podgryzała marchewkę i papryczki, które bardzo lubię. To lepsze niż czekoladki i paluszki ;)

  2. ewa.w.w (Gość)

    a można jesc orzechy? czy zbyt kaloryczne?

  3. Kaja

    ja nie podjadam, ale to baaaaardzo trudne :/