Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Zgrabne uda i seksowne pośladki - ćwiczenia (wideo)

Przygotuj swoje ciało do bikini - wymodeluj pośladki i uda, stosując sprawdzone ćwiczenia. Oto instruktaż wideo.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. JP (Gość)

    Pozdro & poćwicz

  2. gabusia (Gość)

    no, no przydatne. trochę wysiłku i pewnie po tygodniu będzie widać różnice :D

  3. Shen (Gość)

    Robiłam kiedyś takie ćwiczenia codziennie przez 3 tygodnie. Dawały niewielkie efekty. Nie polecam.

  4. miki (Gość)

    do shen jak jestes tlusta to te cwiczenia owszem dadza ci male efekty grubasy musza cwiczyc az padna xD

  5. ktoą (Gość)

    Do miki: Tłuste to może być mleko a nie człowiek, troche pomyśl zanim coś powiesz. Myślisz że jak nie jesteś grubszy to jesteś taki fajny! Wcale nie bo jak piszesz takie coś to da się zauważyć że uważasz się za cwaniaczka a jesteś nikim.

  6. Mon (Gość)

    cwiczenia sa super, po pierwszym cwiczeniu juz czuc jak miesnie pracuja.

  7. feliceagnes (Gość)

    systematyczność nagradza każdy wysiłek !
    po za tym do wszystkich MŻ !

  8. aerobik (Gość)

    ja chodze na aerobik juz 3 lata. po 2 bylo super. Smukle uda i tak dalej. Teraz jest na odwród. Zaczynam miec bardzo umiesnione uda. U góry zaczely sie robic take "buleczki" i znowu nie jsetem zbytnio zadodolona ze swoich ud, bo sie bardziej rozbudowaly;/

  9. carmenn (Gość)

    do miki : mam rozumieć że jeśli jestem odrobinę grubsza niż inni to mam się wstydzić i lepiej żadnego ćwiczenia nie robić bo to nie pomoże? mylisz się myślisz że jak anonimowo wszystkich obrazisz to jesteś super? zakład że w realu nie masz takiego super ciała a jak masz to pomagaj innym a nie śmiej się z grubasów i zgadzam się że człowiek tłusty nie jest tylko mleko :) pozdrawiam wszystkich którzy mają problemy z ciałkiem i miłe osoby które ich nie mają ale się nie nabijają z innych :)

  10. Paulina ;) (Gość)

    Ja mam troche grubsze uda niz powinnam i rozbudowane bioderka ;(
    Ale mam zamiar cwiczy przy wzroscie 166 waze 54 kg :)
    Kazdy czlowkiek jest czlowiekiem i to ze ma troche wiecej cialka nie znaczy ze jest gorszy :)

  11. monic2709 (Gość)

    wykonuje te cwiczneia miedzy innymi, ale chyba cos zle robie, bo nie czuje zeby cos mnie bolalo, cos musze zle robic, probowalam roznie i nic, jak wy to robicie?

  12. frytka^^ (Gość)

    ja robie dokładnie jak na filmiku, a to, że cię nie boli nie znaczy, że mięśnie nie ćwiczą, jak się dobrze wykonuje ćwiczenia to nawet nie powinno być zakwasów :) nie trzeba się męczyć by były efekty ;D

  13. pośladki (Gość)

    Tu są fajne ćwiczenia na pośładki (video)

    plaskibrzuch24.blogspot.com/2010/06/cwiczenia-na-adne-posladki.html

    Warto poćwiczyć

  14. justyna (Gość)

    ja musze schudnąć 5 kg.
    tak wychodzi z mojego bmi.
    zaczełam dopiero ćwiczyć nie mam wielkiej silnej woli ale jakoś daje rade ; ) najważniejsze jest to zeby mieć wsparcie u kogoś ; ) Kiedyś byłam chuda i t bardzo ale po 1 gimnazjum sie to wszystko zmieniło w ciagu 2 miesiecy zgrubłam 5 kg. i dalej tyje może dlatego ze odrzywiałam sie źle . pozdrawiam wszystkich tych którzy nie śmieją sie z grubych bo to wcale nie jest ich wina wiekszości maja takie geny a nie jest łatwo schudnąć .

  15. ANia (Gość)

    ile razy trzeba te ćwiczenia robić ??

  16. Czarnulka (Gość)

    Witam. Mam 17 lat i przy wzroście 159 ważę 50kg, uda mam okej, chociaż chciałabym je ujędrnić, bo kiedyś ważyłam dużo więcej i moja skóra jest troszkę "zwiędła". Tak samo na brzuchu...kiedy go dotykam czuję obrzydzenie do siebie. :( A kiedy ścisnę skórę wygląda jak u starej babci. Od dziś planuję zacząć te ćwiczenia! Szczerze wierzę, że naprawde mi pomogą. :) Pozdrawiam wszystkich, którzy mają troszke więcej ciałka! Nie wstydźcie się tego! :)

  17. Olgga (Gość)

    DO Czarnulka:
    Napisałaś że kiedyś ważyłaś dużo więcej. Jak to zrzuciłaś? :)
    Ja mam 16 lat, przy wzroście 158 cm ważę 55 kg i chcę trochę tego zrzucić, ale do końca nie wiem jak?

    Pozdrawiam :)

  18. Malutka (Gość)

    Gratuluję mądrości 16-latkom i nieco starszym które uważają,że ważąc 50 parę kilo są grube i mają straszny problem.
    Ja kiedyś ważyłam 85 kg przy wzroście 160 i mogę powiedzieć,że byłam gruba. Zrzuciłam 28 kg i wiem,że każde systematyczne ćwiczenia dają efekty.

  19. marcel (Gość)

    moja mamusia ciśnie ładnie te cwiczenia

  20. Pati (Gość)

    Mam 16 lat i warze 52 kg moje kumpele mówią że jestem taka szczupła i w ogóle a tak dużo jem. Tak więc po pierwsze :
    -nie głodujcie się jest to najgorsze co możecie robić jedzcie tyle ile wasz organizm potrzebuje bo w tedy będzie regularnie spalać to co zjecie.
    -na wf ćwiczcie, grajcie biegajcie na musicie a nie jak większość lasek nie ćwiczy bo im się nie chce a potem narzekaja na swoja wage itp..
    -w domu wystarczy że będziecie robić pół brzuszki (czyli podnosicie ciało tylko do połowy, nie do kolan..!!! )
    -No i rozciągajcie się szczególnie pachwiny i mięśnie dwugłowe.. :)
    Wystarczy że będziecie robiły to codziennie a wasze brzuchy,pupai nogi będą twarde, umięśnione i jędrne. ;)

  21. Sylcia . ! ;DD (Gość)

    Hey wszystkim. ! :) Bardzo sie ciesze ze odnalazlam ta str cwiczylam prze 10 dni i mam bardzo dobre efekty wszystkie chlopaki sie za mna ogladaja :D bardzo bardzo sie cieze
    ! !
    lol mam nadzieje ze sa cwiczenia na
    piersi . !!
    pozdrowiaka :**
    :)
    !

  22. gwiazdka (Gość)

    ej słuchajcie przez ile czasu trzeba robić te ćwiczenia? i ile serii?

  23. Opako .. (Gość)

    hej mam 17 lat i warze ponad 90 kilo wzrost mam 1.59 ;/
    jak mam to stracić ?? ; (

  24. Julie (Gość)

    Wystarczy nie jeść słodyczy. Nie przejadać się. Pić dużo wody i przede wszystkim nie siedzieć przed kompem tylko zająć się jakiś fizycznym zajęciem .

  25. aNGELA ;)) (Gość)

    ja mam 153 wzrostu i ważyłam 63 kg.
    teraz jestem na diecie i chudnę tak ok. o.5 kg dziennie. a moja dieta polega na tym że piję AQUA SLIM i jem mniej .np. dzisiaj zjadłam JOGURT na śniadanie , na obiad RYBĘ PIECZONĄ W ZIŁACH I PIECZONE ZIEMNIAKI , na podwieczorek i 2 śniadanie jadłam małe opakowanie FITELLI , a na kolację KANARKĘ Z SZYNKĄ Z PIERSI KURCZAKA I CIEMNYM PIECZYWEM.moja dieta jest skuteczna i polecam ją wszystkiim
    PS. JA STARAM SIĘ JEŚĆ POSIŁKI , KTÓRE RAZEM MAJĄ OK.1000 KALORII . A DO TEJ DIETY ROBIE RÓŻNE ĆWICZENIA DOMOWE
    POWODZENIA ;) .

POLECAMY